REGULAMIN KONKURSU WIRTUALE 2025
§ 1. Słowniczek
1. Niniejszy Regulamin określa warunki przeprowadzenia Konkursu „WIRTUALE 2025”, dalej zwanego "Konkursem”.
2. Konkurs – konkurs, który odbędzie się w terminie od 30.01.2025 r. do 16.02.2025 r. oraz głosowanie, które odbędzie się w terminie od 24 lutego 2025 r. do 9 marca 2025 r. Konkurs oraz głosowanie zakończy galą finałową zorganizowaną 19 marca 2025 r. w Warszawie.
Celem Konkursu jest nagrodzenie najlepszych mediów i ludzi mediów w Polsce za projekty przeprowadzone w okresie 1.01.2024 r. do 31.12.2024 r. Celem głosowania jest uhonorowanie osoby, która swoją obecnością w mediach wyznacza trendy, inspiruje innych oraz kształtuje opinię publiczną.
Niniejszy konkurs nie jest konkursem w rozumieniu ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych (Dz. U. 1991 Nr 80 poz. 350 ze zm.) i ustawy z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych (Dz. U. 1992 Nr 21 poz. 86 ze zm.).
3. Organizator – Wirtualnemedia.pl spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Gdańsku, adres: 80-309 Gdańsk, ul. Al. Grunwaldzka 415, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonym przez Sąd Rejonowy Gdańsk - Północ w Gdańsku, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0001061863, posiadająca NIP: 5851502276, REGON: 526629498 o kapitale zakładowym w wysokości 100.000,00 zł (w całości wpłacony).
4. Instytucja – podmiot nie będący konsumentem, który po potwierdzeniu zgłoszenia przez Organizatora staje się stroną umowy z Organizatorem o uczestnictwo w Konkursie.
5. Uczestnik – osoba fizyczna, która zgłosi się do Konkursu, bądź zostanie wskazana przez Instytucję do uczestnictwa w Konkursie; Uczestnik nie nabywa na podstawie umowy między Organizatorem a Instytucją żadnych roszczeń wobec Organizatora.
6. Internauta - każda pełnoletnia osoba fizyczna posiadająca dostęp do sieci internetowej spełniającej warunki techniczne umożliwiające zgłoszenie Uczestnika oraz oddanie głosu zgodnie z zasadami określonymi w Regulaminie. Internauta zobowiązany jest podać prawdziwe dane i zaakceptować Regulamin przed oddaniem głosu.
7. Projekt – projekt zgłoszony przez Instytucję, bądź Uczestnika do udziału w Konkursie.
8. Dzień Zakończenia Rejestracji do konkursu – 16.02.2025 r.
9. Dzień Zakończenia głosowania – 09.03.2025 r.
10. Regulamin – niniejszy regulamin; Regulamin dostępny jest na Stronie Konkursu oraz w siedzibie Organizatora.
11. Strona Konkursu – strona internetowa dostępna pod adresem www.Wirtuale.Wirtualnemedia.pl
12. Formularz Zgłoszeniowy – formularz konkursowy dostępny pod adresem www. Wirtuale.wirtualnemedia.pl
13. Kategorie Konkursu:
a) Wydarzenie Medialne Roku - Kategoria, w której doceniamy przełomowe inicjatywy, głośne premiery lub wyjątkowe kampanie medialne, które zyskały szeroki oddźwięk wśród odbiorców. Docenimy projekty, które najbardziej wpłynęły na kształt debaty publicznej (lub branżowej), zaciekawiły opinię społeczną lub wniosły nową jakość do świata mediów. Zwycięskie wydarzenie stanowi dowód, że w dobie natłoku informacji wciąż można przykuć uwagę widzów i słuchaczy, kreując istotny punkt odniesienia dla całej branży. Jedyna kategoria, w której zwycięzca zostanie wybrany przez redakcję Wirtualnych Mediów.
Kto może być nominowany? Każde wydarzenie, działanie, transfer, premiera itp związane z branżą medialną, które wydarzyło się w 2024 roku.
b) Medium Roku – Chcemy nagrodzić projekt, który wywarł znaczący wpływ na polską scenę medialną w minionym roku. To inicjatywa, która nie tylko publikowała głośne i wartościowe materiały dziennikarskie, ale także wprowadzała innowacyjne formaty, kształtowała nowe trendy bądź wywoływała ważne dyskusje. Kluczowym elementem była tu nie tylko praca jednej osoby, ale całego zespołu, który wspólnym wysiłkiem przyczynił się do końcowego efektu. Przyznając tę nagrodę doceniamy cały zespół, który często pozostaje w cieniu, ale bez którego ten sukces by nie zaistniał. Kto może być nominowany? Każda redakcja bądź medium niezależnie od skali działania i formy nadawania (internet, prasa, radio, wideo, audio, social) .
c) Publikacja Roku (Polityka, Wydarzenia, Społeczeństwo) – za treści, które zmieniają sposób patrzenia na świat. Ta kategoria wyróżnia najlepsze materiały dziennikarskie mijającego roku, które budziły emocje, prowokowały do dyskusji i rzucały nowe światło na istotne tematy. Doceniamy publikacje, które wyróżniły się rzetelnością i warsztatem, odwagą w poruszaniu trudnych zagadnień czy unikalną narracją. Nie ma znaczenia forma dziennikarska, a jedynie tematyka. Kto może być nominowany? Każdy autor(ka) lub grupa autorów danego materiału niezależnie od skali swojego działania z tematyki: polityka, wydarzenia lub społeczeństwo
d) Publikacja Roku (Biznes, Gospodarka i Technologie) – dla autorów poruszających kluczowe tematy ekonomiczne i technologiczne. Ta kategoria wyróżnia najlepsze materiały dziennikarskie mijającego roku, które budziły emocje, prowokowały do dyskusji i rzucały nowe światło na istotne tematy. Doceniamy publikacje, które wyróżniły się rzetelnością i warsztatem, odwagą w poruszaniu trudnych zagadnień czy unikalną narracją. Nie ma znaczenia forma dziennikarska, a jedynie tematyka. Kto może być nominowany? Każdy autor(ka) lub grupa autorów danego materiału niezależnie od skali swojego działania z tematyki biznes, gospodarka lub technologie
e) Publikacja Roku (Kultura, Rozrywka i Sport) – doceniająca kreatywność i pasję w mediach. Kto może być nominowany? Każdy autor(ka) lub grupa autorów danego materiału niezależnie od skali swojego działania z tematyki kultura, rozrywka lub sport.
f) Okładka Roku – za projekt, który przykuwa uwagę i budzi emocje. Kategoria, w której wyróżniamy najbardziej wyraziste i pomysłowe projekty graficzne, definiujące charakter oraz przekaz danej publikacji. Nagroda trafi do twórców, którzy potrafią uchwycić sedno tematu i przełożyć je na obraz działający na wyobraźnię czytelników. W ten sposób okładka przestaje być jedynie „pierwszą stroną”, stając się istotnym narzędziem promocji i wyrazu artystycznego, wpływającym na odbiór całej publikacji oraz kształtującym wizerunek danego medium. Kto może być nominowany? Autor(ka) okładki / medium, w którym okładka się ukazała bez względu na częstotliwość wydawania tj. dziennik, tygodnik, miesięcznik.
g) Wideo Internetowe Roku – za wyróżniające się podejście do formy wideo. W tej kategorii wyróżniamy materiały wideo, które w mijającym roku wyróżniły się swoją jakością, pomysłowością i oddziaływaniem. Doceniamy twórców i zespoły produkcyjne, które potrafiły w pełni wykorzystać potencjał tej platformy, dostarczając angażujące, wartościowe lub rozrywkowe treści. To przestrzeń dla projektów, które zdobyły szeroką widownię, budowały lojalne społeczności i wniosły nową jakość do świata online’owych mediów. Nagradzamy produkcje, które inspirują, wyznaczają trendy, dobrze się oglądają i zmieniają sposób, w jaki postrzegamy treści wideo online. Można tu zgłosić zarówno cały cykl, jak i samodzielny, pojedynczy film, który nie jest częścią cyklu. Kto może być nominowany? Każdy autor(ka) lub grupa autorów realizująca wideo internetowe.
h) Podcast Roku – dla głosów, które inspirują i edukują. W tej kategorii wyróżniamy podcasty, które w mijającym roku wyznaczały standardy jakości i kreatywności w świecie audio. Doceniamy twórców, którzy potrafili zaintrygować słuchaczy świeżym spojrzeniem niezależnie od tematyki. To przestrzeń dla głosów, które angażowały odbiorców, dostarczały wartościowych treści i budowały wierną społeczność. Nagradzamy te produkcje, które wyróżniły się autentycznością, unikalnym stylem oraz umiejętnością dotarcia do słuchaczy w erze rosnącej popularności podcastów. Przez podcast rozumiemy produkcję o charakterze rozmowy/monologu nagrywaną w studiu (samo audio lub audio+wideo) prowadzoną przez co najmniej 1 osobę. Nie ma ograniczeń, jeśli chodzi o tematykę podcastów. Kto może być nominowany? Każdy autor(ka) lub grupa autorów realizująca podcast
i) Social Roku – za wyjątkowe osiągnięcia w mediach społecznościowych. Media się zmieniają, zmieniają się także formy dziennikarstwa. Dziś informacje przekazuje się nie tylko artykułem lub wideoreportażem. Nowe, niestandardowe formy dziennikarstwa/mediów są dziś obecne, a czasami mają nawet mocniejszy wpływ niż tradycyjne artykuły. Docierają do innych grup odbiorców. W tej kategorii doceniamy niestandardowe formy medialne jak np. konto dziennikarza na portalach społecznościowych, influencerów informacyjnych, newsletter lub wyjątkowe profile konkretnych redakcji w social mediach. Kto może być nominowany? Każdy autor(ka), grupa autorów lub redakcja. Nie trzeba być związanym z żadnym medium na stałe.
j) Serwis Tematyczny Roku – dla liderów w swojej kategorii. W tej kategorii wyróżniamy media, które dostarczają wyspecjalizowanych treści dla swoich odbiorców. Doceniamy portale, które skutecznie odpowiadają na potrzeby wybranych grup zainteresowań. To nagroda dla medium, które swoją konsekwencją, jakością materiałów i eksperckim podejściem wyznacza standardy w swoich niszach tematycznych, a nie jest portalem ogólnoinformacyjnym. Szukamy mediów, które inspirują, edukują i budują społeczności wokół wybranych tematów, nie konkurując z wielkimi portalami, lecz skupiając się na swojej tematyce.
Kto może być nominowany? Każdy serwis tematyczny z jasno określonym profilem niezależnie od skali działania i popularności, który nie jest ogólnoinformacyjny.
k) Technologia Roku – za rozwiązania, które zmieniają medialny krajobraz. Kategoria wyróżnia najbardziej innowacyjne i efektywne technologie oraz narzędzia, które wspierają rozwój branży medialnej i reklamowej. To rozwiązania, które poprawiają jakość produkcji, automatyzują procesy, zwiększają efektywność operacyjną oraz dostarczają unikalne funkcjonalności, które pomagają w osiąganiu lepszych rezultatów biznesowych i adaptacji do dynamicznie zmieniającego się rynku. Może to być zarówno narzędzie stworzone po stronie wydawcy, jak i zewnętrznego podmiotu dostępnego dla wydawców.
Kto/co może być nominowany? Każdy podmiot na rynku mediowym, który stworzył daną technologię / rozwiązanie technologiczne.
l) Osobowość Medialna Roku – dla tych, którzy swoją obecnością w mediach wyznaczają trendy (nagroda publiczności przyznawana w oparciu o Regulamin Plebiscytu WIRTUALE 2025) Kategoria wyróżniająca postać, która w mijającym roku wywarła istotny wpływ na polską scenę medialną, kreując nowe trendy, inicjując dyskusje społeczne lub twórczo interpretując otaczającą rzeczywistość bądź swoimi działaniami wpływająca na branżę. W tej kategorii poszukujemy osoby nie tylko charyzmatycznej i rozpoznawalnej, lecz także konsekwentnej w działaniu i wyznaczaniu ambitnych celów w zakresie dziennikarstwa, produkcji treści czy innowacji medialnych. Zwycięzca stanowi przykład inspiracji dla szerokiego grona odbiorców, zarówno dzięki swojej profesjonalnej postawie, jak i umiejętnościom adaptacji do zmieniającego się krajobrazu mediów. Jedyna kategoria wybierana w głosowaniu przez czytelników Wirtulanych Mediów. Kto może być nominowany? Każda osoba pracująca w branży medialnej.
14. Kapituła Konkursu – powołana przez Organizatora Konkursu składająca się z Przewodniczącego Kapituły oraz Członków Kapituły wskazanych na stronie www.wirtuale.wirtualnemedia.pl
15. Przedstawiciel Organizatora – redakcja serwisu Wirtualnemedia.pl w składzie wskazanym na stronie www.wirtualnemedia.pl/kontakt.html
§ 2. Przebieg konkursu
1. Procedurę rejestracji do konkursu rozpoczyna wypełnienie przez Uczestnika, Internautę, bądź przedstawiciela Instytucji Formularza Zgłoszeniowego, w terminie do Dnia Zakończenia Rejestracji do konkursu, poprzez podanie:
a. danych Uczestnika, takich jak: imię, nazwisko, stanowisko, nazwa instytucji, adres email,
b. danych Projektu, takich jak: nazwa projektu, opis, linki do zgłaszanych materiałów, uzasadnienie dlaczego dane zgłoszenie zasługuje na zwycięstwo w kategorii, opcjonalny załącznik w formacie .PDF lub .JPG z informacjami mogącymi pomóc w ocenie zgłoszenia
d. oświadczeń lub zezwoleń, takich jak: akceptacja niniejszego Regulaminu, czy innych oświadczeń dot. Uczestnika/Instytucji.
2. Konkurs składa się z 3 etapów.
ETAP 1 - Zgłoszenia:
ETAP 2 – Nominacje:
3. Wybór zwycięzców nastąpi najpóźniej do dnia 09.03.2025 r.
4. Oficjalne ogłoszenie zwycięzców nastąpi 19 marca 2025 r. podczas gali finałowej konkursu WIRTUALE 2025.
5. Organizator zastrzega sobie prawo do wprowadzenia dodatkowej kategorii specjalnej i wydłużeniu terminów na zgłoszenia.
§ 3 Kapituła Konkursu
a) wypełnieniu karty Ocen i przyznaniu punktów nominowanym według systemu:
1. miejsce - 5 punktów
2. miejsce - 3 punkty
3. miejsce - 2 punkty
przy czym dwie nominacje pozostają bez punktacji;
b) suma pojedynczych punktów dla nominowanych w poszczególnych kategoriach stanowi Ocenę Kapituły Konkursu;
c) nominacja z najwyższą liczbą punktów wygrywa w danej kategorii.
§4 Głosowanie w kategorii „Osobowość Medialna Roku”
§ 5. Nagrody
1. W Konkursie zostaną przyznane nagrody w postaci statuetek honorowych dla zwycięzców w poszczególnych kategoriach Konkursu.
2. Zwycięzca w kategorii wskazanej w § 1 ust. 13 pkt. B) - Medium Roku, otrzyma nagrodę w postaci kodu rabatowego w wysokości 99,99% do wykorzystania w terminie Do 31.12.2025 na kampanię reklamową w serwisie www.wirtualnemedia.pl, której wartość nie przekroczy 50 000 zł netto. Kod rabatowy zwycięzca musi wykorzystać najpóźniej do dnia 31 grudnia 2025 r. Kod rabatowy zwycięzca musi podać mailowo podczas składania zamówienia na kampanię reklamową. Rabat zostanie uwzględniony na fakturze wystawionej po realizacji usługi.
2. Fundatorem nagród w Konkursie jest Organizator.
3. Warunkiem odebrania nagrody jest akceptacja niniejszego Regulaminu przez osobę nagrodzoną.
4.Zwycięzca w danej kategorii nie może przekazać prawa do nagrody innej osobie.
5. Nagroda, o której mowa w ust. 1 powyżej nie podlega zamianie na inne nagrody rzeczowe ani na równowartość pieniężną.
6. Nagroda do momentu wydania pozostaje własnością Organizatora.
7. Zwycięzca nieodwołalnie traci prawo do Nagrody, jeżeli w czasie trwania Konkursu dopuścił się czynu, który narusza zasady współżycia społecznego w zakresie dobrych obyczajów lub został prawomocnie skazany.
7. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za niemożność przekazania Nagrody zwycięzcy z przyczyn od niego niezależnych.
8. Jednocześnie, Organizator zastrzega, że w przypadku nieodebrania nagrody, o której mowa w ust. 1 powyżej w terminie 3 miesięcy od dnia ogłoszenia Zwycięzców i powiadomienia o wygranej, Zwycięzca traci prawo do nagrody, chyba że odebranie nagrody nastąpiło bez winy Zwycięzcy. Wykazanie braku winy obciąża Zwycięzcę.
§ 6 Reklamacje.
1. Reklamacje związane z Konkursem mogą być kierowane do Organizatora na adres e-mail wirtuale@wirtualnemedia.pl lub pocztą tradycyjną na adres Organizatora: Wirtualne Media.pl sp. Z o.o. ul. ALEJA GRUNWALDZKA 415/--- 80-309 GDAŃSK POMORSKIE z dopiskiem „Wirtuale 2025 – reklamacja”.
2. Każda reklamacja winna zawierać co najmniej wskazanie autora (imię i nazwisko oraz adres dla doręczeń) oraz zwięzły opis zarzutów.
3. Reklamacje będą rozpatrywane w terminie do 30 dni od daty ich otrzymania. O wyniku postępowania reklamacyjnego osoby zgłaszające reklamację zostaną powiadomione pisemnie lub mailowo niezwłocznie po ich rozpatrzeniu.
4. Uczestnikowi przysługuje prawo do dochodzenia roszczeń we właściwym sądzie powszechnym.
§ 7. Forma oświadczeń
O ile Regulamin nie wskazuje inaczej, oświadczenia składane pomiędzy Organizatorem, a Uczestnikiem oraz pomiędzy Organizatorem a Instytucją odbywają się w drodze elektronicznej, z wykorzystaniem adresu elektronicznego wskazanego w formularzu Zgłoszeniowym (§2 ust. 1) oraz adresu elektronicznego Organizatora: wirtuale@wirtualnemedia.pl
§8. Dane osobowe
1. Instytucja, która zgłasza Uczestnika, jest zobowiązana do przekazania informacji, zawartych w załączniku nr 1 do Regulaminu każdemu Uczestnikowi, którego dane zostaną przekazane przez Instytucję Organizatorowi w celu wzięcia przez Uczestnika udziału w Konkursie. Dodatkowo Instytucja zobowiązana jest do potwierdzenia zezwoleń udzielonych przez Uczestnika, zgodnie z wzorem wskazanym w Załączniku nr 1 do Regulaminu.
2. Organizator jest Administratorem danych osobowych podanych w Formularzu zgłoszeniowym w zakresie niezbędnym do realizacji celów:
3. Organizator powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym można skontaktować się pod adresem: iod@wirtualnemedia.pl.
4. Kontakt z Organizatorem możliwy jest:
a. za pomocą adresu korespondencyjnego: Aleja Grunwaldzka 415, 80-309 Gdańsk (z dopiskiem „Dane osobowe”);
b. za pośrednictwem Inspektora Ochrony Danych, na adres e-mail: iod@wirtualnemedia.pl
5. Organizator informuje, że może również przetwarzać dane osobowe osób, o których mowa powyżej w celu prowadzenia marketingu produktów lub usług własnych dla realizacji prawnie uzasadnionych interesów Organizatora w postaci prowadzenia działań z zakresu marketingu bezpośredniego produktów i usług, a więc art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, przy czym zgodnie z przepisami ustawy – Prawo Komunikacji Elektronicznej,, Organizator potrzebuje dodatkowej zgody na wykorzystanie elektronicznego lub telefonicznego kanału komunikacji w celu prowadzenia działań marketingowych. O ile Organizator nie będzie odbierał odrębnej zgody na takie cele, Organizator może przekazywać materiały marketingowe w postaci tradycyjnej (papierowej) do czasu zgłoszenia sprzeciwu wobec ich przetwarzania danych.
6. Dane nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
7. Każdej osobie, o której mowa powyżej, przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania.
8. W przypadku wyrażenia zgody przysługuje prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie, jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody na przetwarzanie danych, przy czym wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem działań, jakich dokonano przed jej wycofaniem na jej podstawie.
9. Dane osobowe osób, o których mowa powyżej, mogą być ujawniane podmiotom zewnętrznym, do których można zaliczyć: podmioty dostarczające i wspierające systemy informatyczne Organizatora, świadczące usługi związane z ich bieżącą działalnością, usługi doradcze, prawne, kurierskie - na mocy stosownych umów powierzenia przetwarzania danych osobowych oraz przy zapewnieniu stosowania przez ww. podmioty adekwatnych środków technicznych i organizacyjnych, zapewniających ochronę danych. Poza tym dane osobowe mogą być ujawnione podmiotom upoważnionym do dostępu do nich na podstawie przepisów prawa (np. Policja).
10. Dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich, czy organizacji międzynarodowej.
11. W przypadku wątpliwości, związanych z przetwarzaniem danych osobowych, każda osoba może zwrócić się do Organizatora z prośbą o udzielenie informacji na temat przetwarzania jej danych osobowych, za pomocą danych kontaktowych, wskazanych w ust. 3 powyżej. Niezależnie od powyższego, każdemu przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
12. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale bez ich podania nie jest możliwe dokonanie rejestracji do Konkursu lub realizacja innych, wyżej wymienionych celów.
§ 9. Postanowienia końcowe
1. Organizator zastrzega sobie prawo zmiany Regulaminu, pod warunkiem, że taka zmiana nie naruszy praw nabytych uczestników Konkursu. Zmieniony Regulamin obowiązuje od momentu opublikowania. O wszelkich zmianach Organizator będzie informować na Stronie Konkursu.
2. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia uniemożliwiające prawidłowe przeprowadzenie Konkursu, lub jego części, których nie był w stanie przewidzieć lub którym nie mógł zapobiec, w szczególności w przypadku zaistnienia zdarzeń losowych, w tym siły wyższej. W takim przypadku Organizator wyznaczy nowy termin Konkursu, lub jego części.
3. Pełna treść regulaminu udostępniona będzie na stronie
wirtuale.wirtualnemedia.pl w czasie Konkursu oraz terminie 14 dni roboczych od jego zakończenia.
4. Wiążącą moc prawną mają wyłącznie postanowienia niniejszego regulaminu. Materiały
reklamowe i promocyjne dotyczące Konkursu mają wyłącznie charakter informacyjny.
Załącznik nr 1 do Regulaminu
Klauzula zezwolenia oraz informacyjna dla Uczestników Konkursu Wirtuale 2025
Uwaga: Instytucja powinna stosować poniższe wzorce zgodnie z §2 ust. 5 Regulaminu.
Organizator w każdej chwili może zażądać przekazania przez Instytucję dowodów na pozyskanie wypełnionych i podpisanych oświadczeń, o których mowa w niniejszym załączniku.
Miejscowość i data………………
Imię i nazwisko Uczestnika: …………….
Instytucja: …………………………
KLAUZULA ZEZWOLENIA
☑ Ja, niżej podpisana/y biorąca/y udział w Konkursie Wirtuale 2024 udzielam zezwolenia na nagrywanie, utrwalanie i upublicznienie przez Wirtualnemedia.pl spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Gdańsku, adres: 80-309 Gdańsk, ul. Al. Grunwaldzka 415, mojego wizerunku lub głosu, samodzielnie bądź w połączeniu ze wskazaniem imienia i nazwiska, stanowiska lub nazwy Instytucji, w celu rozpowszechniania zapisu fonicznego i zapisu wizualnego Konkursu w którym będę uczestniczyć (w tym za pomocą streamingu) oraz w celach związanych z publikowaniem materiałów redakcyjnych i relacji z Konkursu przez Organizatora w serwisie internetowym www.wirtualnemedia.pl w sposób czasowo nieograniczony. Powyższe zezwolenie udzielone jest dobrowolnie, nieodpłatnie i może być wycofane w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem działań, jakich dokonano przed wycofaniem na jego podstawie*